viernes, 31 de marzo de 2017

Viatjar a través dels llibres

Durant aquest periode de pràctiques he de fer una intervenció com a mínim i hem de planificar una unitat didàctica per a desenvolupar-la a l'informe de pràctiques.

La primera vegada que vaig parlar amb la tutora sobre el tema va ser a la setmana de començar la meua estada. Va ajudar-me molt perquè em va deixar triar l'assignatura que jo volguera i també em va dir que si en qualsevol moment m'abellia donar una classe o explicar qualsevol cosa només havia de dir-se'l, que no tenia cap problema. En aquest aspecte, em sent molt afortunada perquè no molts mestres deixen tanta llibertat i ofereixen facilitats als seus alumnes en pràctiques, i això només fa que m'alegre més per haver triat aquest centre de pràctiques.

Per a començar, hem estudiat la guia didàctica de l'assignatura de Valencià, que és l'assignatura que vull donar a classe i que desenvoluparè a l'informe. Hem observat queun dels pròxims temes és el conte, aleshores hem decidit que la majoria de sessions que corresponen a eixa unitat les donarè jo modificant alguns aspectes, ja que a classe segueixen el ritme del llibre majoritàriament però tinc algunes idees que li han agradat a la mestra.

A més a més, com s'apropa el dia del llibre també organitzarem alguna activitat relacionada amb eixe dia i els contes, de manera que els xiquets sàpien perquè es celebra i coneguen alguns contes i autors propis de la Comunitat Valenciana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario