miércoles, 1 de marzo de 2017

Ja fa olor a pòlvora!

Després de setmanes acostumant-me a la rutina de l'escola ara va i he de canviar-la! Perquè? Doncs perquè és 1 de març i ja estem a la volta de l'esquina de les falles, i com m'agraden molt vull anar a totes les mascletàs possibles! Així que Mery i jo, en lloc de tornar a casa, descansar i menjar tranquilament, eixirem depressa del colegi per agafar el metro, veure la mascletà, menjar pel camí i tornar correguent a classe com hem fet hui.

Una de les coses que més m'agraden del colegi és l'horari, perquè acabem o a les 12:30 o a les 13:15 i són hores que et donen el suficient temps per a fer diverses coses (com anar a la mascletà, comprar o fer una becadeta abans de menjar). A més a més, com les classes per la vesprada començen a les 15:30 als alumnes també els dona temps de menjar i jugar un poquet com he pogut observar els dies que m'he quedat a menjar a l'escola. L'únic problema que li veig és que arriben a classe molt alterats i costa molt calmar-los, així que de vegades Sia fa exercicis de relaxació i els posa música relaxant.

A banda de tot això, m'ha sorprés una cosa, i es que per falles no fan cap activitat. És veritat que dedicar tota una setmana a les activitats culturals ja és "perdre" moltes hores lectives, però també podrien adaptar la Setmana Cultural a uns 3 dies o així i celebrar les Falles, més que res perquè molts dels alumnes són fallers (de fet, una alumna del centre és de la Cort Infantil de València).

Ja veurem com acabe amb tant de moviment entre les Falles, els actes de música fallers i les classes. Però com diem la meua mare i jo moltes vegades, "si estàs bona per a eixir estàs bona per a treballar", així que mans a l'obra!


No hay comentarios:

Publicar un comentario