viernes, 24 de marzo de 2017

Passetjant pel pentagrama

Una de les coses que més m'agraden d'aquest període de pràctiques és que tinc una companya de pràctiques de l'especialitat d'Anglès amb la qual em porte molt bé i m'encanta compartir les experiències de pràctiques amb ella. De fet, la directora li ha encarregat un projecte musical en el qual col·labora el centre amb el liceu francès i m'ha demanat que l'ajude a portar-ho a cap.

Es tracta d'un projecte on el liceu ens envia la lletra d'una cançó sobre Valencia en anglès creada pels propis alumnes i nosaltres hem de posar la música i gravar-la amb els alumnes de 6é i després fem el mateix però a la inversa, en aquest cas són els de 5é els que han de crear la lletra de la cançó i ells posaran la música. Aleshores, hem llegit la lletra que ens han enviat i hem decidit retocar-la un poc perquè era molt simple i curta.

Com hem de crear la música i volem que siga una cançó un poc moguda i divertida, hem agafat la guitarra elèctrica que hi ha a l'aula de Música i he començat a provar acords mentres ella anava explicant-me la idea que portava al cap amb la melodia, així que ja hem començat a estructurar les parts de la cançó i el ritme. Volem tindre-la preparada abans de que arriben les vacances de Pasqüa per motius de temps: com he d'enviar-la abans del 30 d'abril i els xiquets han d'assatjar, els ensenyarem la cançó abans de Pasqüa, tindran totes les vacances per a assatjar-la a casa i quan tornem li dedicarem un dia a preparar-la entre tots i al dia següent la gravarem.

Lletra de la cançó sense els acords

No hay comentarios:

Publicar un comentario