viernes, 24 de febrero de 2017

Quin caos!

Hui ha sigut l'últim dia de la Setmana Cultural i la veritat és que estic tan esgotada de tantes activitats que vull tornar a fer classe normal.

El dilluns vam començar amb una sessió de creació de frases motivadores, vam explicar en qué consistien les frases motivadores i vam donar exemples. Després continuarem contant acudits perquè per la vesprada els de 6é organitzaven un "Club de la Comèdia" i alguns dels meus alumnes volien participar i per últim vam jugar al parxis.

El dimarts va començar amb una gymkana deportiva on participaven tots els cursos i havien diferents estacions: bàsquet, bolos, la corda, sambori... Van disfrutar moltíssim perquè podien interactuar amb els xiquets d'altres cursos. Per la vesprada, els pares de l'AMPA van organitzar un berenar per a alumnes, pares i professors, però jo no vaig poder anar perquè tenia reunió de Pràctiques.

El dimecres va ser el dia de l'excursió al teatre, però no hi havia llocs lliures als autobusos i el teatre estava massa lluny com per a anar en metro, així que la meua companya de pràctiques (Mery) i jo no anarem i ja que teniem el matí lliure, vaig aprofitar per a anar al meu antic institut per a parlar amb els professors perquè tenia que donar una xarrada literària i així podiem aprofitar per a organitzarla. La vesprada la vam titolar "La vesprada del GRAN BINGO", perquè els haviem parlat del joc del bingo i els va encantar. A més a més, era una manera de treballar els nombres i s'emocionaven cada vegada que eixia un nombre que tenien al cartó. Estaven superatents!

El dijous es va fer una altra gymkana però diferent, aquesta va ser de jocs tradicionals com les telles, les xapes o el canut. Com qüasi tots els xiquets no coneixien cap dels jocs els va organitzar l'avi d'un d'ells i va explicar qué s'havia de fer en cada parada. El fet que siguera l'avi d'un alumne l'organitzador d'una de les activitats va alegrar als alumnes, que es sentien molt contents de que un familiar participara en la seua Setmana Cultural. Per la vesprada es va fer el gran passacarrer de Carnestoltes. Això consistia en que totes les classes desfilaven al pati davant de les altres classes amb una cançó que havien escollit: una classe anava de fitxes de dominó, altra de fitxes de parxís... Però el que més en va a gradar va ser quan vam eixir del colegi per a donar-li la volta desfilant, perquè el meu germà i jo vam obrir el passacarrer tocant la dolçaina i el tabal i els xiquets, pares i professors eren la comitiva que ens seguia. Tant els xiquets com la gent major van quedar encantats perquè mai els havia acompanyat música en directe en Carnestoltes i nosaltres tocant i vestits de fallers (com vestim els dolçainers i tabaleters normalment) vam disfrutar moltissim.

Hui ha sigut el dia més light, perquè els xiquets estaven ja cansat així que les activitats programades han sigut un contacontes, que els ha encantat, i veure una pel·lícula d'animació després del pati per a relaxar-se.


El meu germà i jo tocant la dolçaina i el tabal durant el pasacarrer de Carnestoltes. Les fotos estan esborronades per mantindre la privacitat del meu germà

No hay comentarios:

Publicar un comentario