lunes, 6 de febrero de 2017

Comença l'aventura

Hui ha sigut un dia tan intens que quan he arribat a casa he decidit gitar-me un poquet després de berenar, no m'he donat compte de l'esgotament i he dormit fins a les 11 de la nit.

La veritat es que estic molt contenta perquè el dia de hui ha sigut molt bó. M'ha tocat fer les pràctiques a la classe de 1r de Primària, que era el curs que jo preferia, perquè la mestra necessita molta ajuda amb els xiquets. Només arribar a classe els xiquets ja interactuaven amb mi i em tractaven com una mestra més, una cosa dificil tenint en compte que era el primer dia i no em coneixien de res.

Per altra banda, la mestra és molt bona i fa dinàmiques les seues classes, cosa que considere molt important ja que això fomenta l'interès dels alumnes. Ha resolt tots els meus dubtes i m'ha ajudat molt a integrar-me a la vida de l'escola informant-me de moltes coses.

A més a més, com l'escola segueix el programa educatiu en valencià, això m'ajuda a practicar la llengua, desenvolupar-me amb ella i ajudar als xiquets a aprendre-la.

Al ser el primer dia no m'ha donat temps a descobrir moltes coses, però temps al temps. Al llarg de la setmana continuarè amb els meus descobriments i sensacions. Això només és el principi d'una gran aventura!

No hay comentarios:

Publicar un comentario