miércoles, 8 de febrero de 2017

Canviant la rutina

Hui és el tercer dia de pràctiques i començe a pensar que aquesta aventura serà un repte més dificil del que em pensava perquè a la classe hi ha un xiquet i una xiqueta amb trastorn d'espectre autista i necessiten una atenció constant, ja que el seu grau de dependència és molt elevat. Crec que en aquest aspecte les escoles no reben l'ajuda necessària per dedicar l'atenció suficient en casos com aquest, perquè és impossible que una sola profesora puga donar classe a vint alumnes dels quals dos tenen necessitats especials. És totalment impossible!

Deixant a un costat el tema, estic integrant-me bastant bé a la rutina escolar de la classe: els xiquets em demanen ajuda, la tutora compta amb mi per decidir o fer les coses, els professors m'ofereixen explicar alguns conceptes o activitats... estic molt contenta. La veritat és que al principi dubtava de la meua elecció perquè pensava que a un cole tan xicotet no es farien moltes coses o activitats "especial", però no és així. S'està organitzant la Setmana Cultural, que començarà dins de dos setmanes, i també les disfresses de Carnestoltes, que també es celebrarà eixa setmana.

Encara tinc que adaptar-me totalment a la vida escolar, però crec que no hi  haurà cap cosa que faça que les meues pràctiques siguen avorrides i insofribles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario