martes, 11 de abril de 2017

Els llibres no entenen de moda

Hui ha sigut un dia molt diferent d'allò més habitual perquè havia d'anar a l'institut que està a cinc minuts del centre, que també va ser el meu institut, a donar una xarrada literària sobre el llibre que vaig publicar ja fa quatre anys. El motiu era que els alumnes de 2n i alguns de 3r s'havien llegit el llibre per a classe perquè era una de les lectures obligatòries d'este any i com els havia agradat i els professors em coneixien, van contactar amb mi per a que poguera explicar el procés d'escriure, respondre preguntes o dubtes que tingueren i fer-los veure que jo havia estat en el mateix lloc que ells i amb esforç tot es pot.

Com li havia preguntat a la meua tutora si podia eixir mitja hora abans per fer la xarrada explicant-li el motiu, li ha contat a la resta de professors el tema del meu llibre i han decidit organitzar alguna cosa al centre amb els més majors per al dia del llibre (la mateixa setmana, perquè el 23 és l'ultim dia de vacances) amb la meua intervenció com a escritora per fomentar la lectura.

La veritat és que els xiquets s'han mostrat interessats perquè els pareixia estrany que una mestra haguera escrit un llibre per a la seua edat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario